Akik néha idepislantanak:

Gondok, kérések, kérdések.

Ha bárki valamit kérdezni, kérni szeretne akkor az írjon a pspteam@freemail.hu-ra

Köszönjük!

Megnyilvánulásaim a bloggal kapcsolatban.

Sziasztok!

Társat keresek a bloghoz. Ha valaki csatlakozni akar, az küldjön egy e-mailt a személyes adataival, és egy általa készített cikket bármely témában a pspteam@freemail.hu címre.

Mellesleg továbbra is várom kérdéseiteket ugyanerre a címre.

Milyen az új blog?

Ott voltál az OSG-n?

Tetszett az OSG12?

2010. június 16., szerda

Együttérzés a postásokkal


Az egész bejegyzés ötlete egy deszkázós napon fogant meg, amikor a világ legkisebb zsebkutyája rámtámadott. Emiatt muszáj volt menekülőre fognom. Pár héttel rá kutattam az interneten, mert kíváncsi voltam, hogy mi is lehet ennek az oka. Kaptam pár jó ötletet, és elég sok közös dolgot fedeztem fel a postások és miközöttünk.
Bár nem sok mindenben hasonlítunk rájuk, hiszen nem kézbesítünk leveleket, és ők sem ollie-zgatnak át kis bukkanókat a járdán vagy éppen az úttesten, különben is, ők általában biciklivel, vagy manuálisan közlekednek.
De ez így jó! Ők sem zavarnak minket és mi sem őket.
Tehát akkor mi is a az összefüggés barátaink és közöttünk? A válasz öt betűből áll: KUTYA
Nem tudni miért, de valamilyen oknál fogva a kis "drágák" letudnák harapni a postások kezét. Ugye erről hallottunk már legendákat és egy két film is készült ilyesfajta témában.
Engem is értek már atrocitások a kutyákkal. A saját szemszögemből nézve szerintem nem szeretik a kerekek süvítését és a rétegelt fa lap csattogását.

Anyám szerint a kutyák azt az embert ugatják meg aki "rossz" a "jókat" beengedik a házba. Ez azt jelentené, hogy a "jólelkű" betörőket is örömmel várnák, talán még egy kis botot is vinnének oda, mutatva azt: játszani akar!
Ez tuti hülyeség!
A másik varia az, hogy az állatok mindent megugatnak, ami igaz is lehetne, de kikérem magamnak! A Józsi bácsit miért nem ugatják meg?
Az egyik legviccesebb ez volt:Kell a kutyusnak is a szórakozás! Ahogy a hölgyek leülnek a Mónika show elé, a kutyus is úgy várja a postást!Bezzeg ha harapna a postás akkor nem várná!
Ami nekem a legelfogathatóbb válasz volt, az, hogy a hang és mivel a tutyus számára idegen vagyok -nem mintha látott volna 1000-szer- és védekezés és házőrzés céljából ijesztget.
A másik, ami még értelmes volt, és egy okos mondta, hogy a ruhában és adott esetben a deszkában bennragadnak a szagok, amit mi normálisnak érzünk de ő megbolondul ettől.

Remélem kitudtam elégíteni a kíváncsiságotokat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése