Akik néha idepislantanak:

Gondok, kérések, kérdések.

Ha bárki valamit kérdezni, kérni szeretne akkor az írjon a pspteam@freemail.hu-ra

Köszönjük!

Megnyilvánulásaim a bloggal kapcsolatban.

Sziasztok!

Társat keresek a bloghoz. Ha valaki csatlakozni akar, az küldjön egy e-mailt a személyes adataival, és egy általa készített cikket bármely témában a pspteam@freemail.hu címre.

Mellesleg továbbra is várom kérdéseiteket ugyanerre a címre.

Milyen az új blog?

Ott voltál az OSG-n?

Tetszett az OSG12?

2011. április 21., csütörtök

Top 10


A mai alanyunk Szeder, aki ún. az én személyes fotósom, már ami a gördeszkázást illeti. Több éve fényképez, ám nem csak engem. Én előlegbe mondtam el ezt, de beszéljen ő!:

Mikor kezdtél el fényképezni, mi motivált rá?
Öt évvel ezelőtt karácsonyra kaptam egy kompakt gépet, amivel megtanultam fényképezni. Ennek fortélyait apukám mutatta meg.
Miket szeretsz "lelőni"?
Igazából bármilyen témában meg tudom keresni azt a pontot, ami a legközelebb áll hozzám, de a természet fotózása tud a legjobban kikapcsolni, akárcsak a zene.
Ha akármelyik gépet megvehetnéd, melyik lenne az?
Egy Nikon D300-as gépet vennék, mert azzal elég jó képeket lehetne csinálni.
Miért vállaltad el, hogy engem elkísérsz és lefényképezel a "munkámat"?
Egyrészt mert megkértél rá, meg amúgy is kerestem egy olyan témát, ahol mozgó tárgyat fényképezek.
Szóval, feszegetni a határaidat?
Szeretek új dolgokat kipróbálni.
Mi a célod ezzel?
Ez egyenlőre hobbi, de ha később lehetőségem lesz rá elszeretnék végezni egy fényképész tanfolyamot.
Ki a példaképed, miért?
Édesapám, mert példaértékű, hogy képes türelmesen fényképezni, akár egy napon át.
Most milyen géppel fényképezel?
Jelenleg egy Fujifilm Fhinepix S5800 típusú géppel fényképezek. Ez remek gép arra, hogy megtanuljam a fényképezés alapjait, fortélyait.Meg nekem egyenlőre nincs is szükségem jobb gépre, szerintem ezzel is remek képeket lehet csinálni.
Általában két fajta lencsét szoktam a képeim elkészítéséhez használni. Egy UV lencsét, ami a kiszűri a napfényt, egy Polar lencsét ami kiszűri a kirakatok visszaverődéseit.
Manuális beállítást szoktam használni, ahol én állítom be a zársebességet és a blendenyílást.

Tudtommal részt vettél már pályázatokon, amiken nem is szerepeltél rosszul. Milyen pályázatok voltak ezek?
Igen jól mondod. Részt vettem egy pályázaton, be is küldtem a képeket, csak sajnos nem értem el helyezést. De a képeket visszaküldték, és ki lesznek rakva abba az iskolába, ahova járok. Ha már a képkirakásnál vagyunk, akkor tervezek egy kiállítást az iskolámba, ahol ki lesznek rakva a legjobb képeim.
Köszönet valakinek?
Köszönetet szeretnék mondani apukámnak, hogy megismertette velem a fényképezés tudományát, és a családomnak, barátaimnak, hogy hittek bennem.

Apropó, Szeder fényképeit
Linkmegtekinthetitek a kepek-fotozas.blogspot.com oldalon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése