Akik néha idepislantanak:

Gondok, kérések, kérdések.

Ha bárki valamit kérdezni, kérni szeretne akkor az írjon a pspteam@freemail.hu-ra

Köszönjük!

Megnyilvánulásaim a bloggal kapcsolatban.

Sziasztok!

Társat keresek a bloghoz. Ha valaki csatlakozni akar, az küldjön egy e-mailt a személyes adataival, és egy általa készített cikket bármely témában a pspteam@freemail.hu címre.

Mellesleg továbbra is várom kérdéseiteket ugyanerre a címre.

Milyen az új blog?

Ott voltál az OSG-n?

Tetszett az OSG12?

2010. május 10., hétfő

Deck Check: 7ply


Ma a SIMA Skateboart jóvoltából egy 7ply lapot próbáltam ki. Ez egy sárga, nyolcas, spectrum függőkön és orion gumipogácsákon támaszkodó, ABEC 5-ös csapágyakon guruló deck.
Kerek 8800FT-ba került.
Áron (a Simiczebbik) azt monda, hogy ő ennél vékonyabbal deszkázik, de bármi történik ő segít.
A lap tényleg vastag ami miatt stabilan állok rajta és az ollie-k a 180-ak és a korlátra fordulások nagyon jól mennek vele. A boardslide-ot ezzel, először tudtam igazán szépen kivitelezni, mivel a régivel nagyon óvatoskodtam, mert féltem hogy eltörik de ezt nem kell. Nagyon stabil.
Ami nehezemre estek, azok a flippek voltak egy darabig (mert nagyon érzékeny) de aztán ráéreztem és pikk-pack minden ment. Ez a jó konkávnak köszönhető.
Minden trükk Istene a pattintás. Öröm hallgatni, ahogy pattan! Az a hang...
Ami a mintát illeti az...az hogy nincs. Ez egy sima -egyszerű, snassz- sárga ami szép fényes. Sajnos a csúszások nagyon meglátszanak, amitől eltűnik a fénye, de a wax-os csíkokat könnyen le lehet pucolni.

Mindenkinek ajállom, kivéve aki nem szereti az egyszínű lapokat.

2 megjegyzés:

  1. Ugyanilyen lapom van és nagyon jól bírja! Haladóknak ajánlanám inkább!! :)

    VálaszTörlés
  2. Tévedtem, soha többé nem veszek sevenply-t. Nemtom nektek mi lett a vége, de nekem a tailnél szétrepedt 1,5 hónap után. Most cliché-vel hajtok.

    VálaszTörlés